Praktisk information

Klinikken har løbende åbent for tilgang per juni 2018 få overblik på sundhed.dk. Vi kan ikke tilbyde opskrivning. Familier med et familiemedlem i klinikken kan ansøge om dispensation selvom klinikken har lukket.

Konsultation

Konsultation foregår kun efter aftale.
Konsultation kan bestilles telefonisk ved sekretæren eller som emailbooking.
Konsultation kan også visiteres af lægen.
Ved konsultationen tilstræbes det at imødekomme planer for samtlige henvendelsesårsager, så vidt det er muligt indenfor fastsatte tidsramme. For optimering bør realistisk plan udfærdiges evt i samarbejde med sekreær.

Telefonkonsultation

Telefonkonsultationen er dagligt mellem 8.00 - 9.00. Her sidder lægen ved telefonen.
Telefonkonsultationstiden bedes anvendt ved akut opstået sygdom samt anmodning om hjemmebesøg. Desuden kan der gives svar på specielle prøver og undersøgelser.

Videokonsultationer

Der er mulighed for at blive tilset digitalt via app'en "min læge"

Du vi ikke kunne se lægen men lægen vil kunne se dig.

Du skal være i telefonisk kontakt for at kunne blive tilset.
Ønskes videokonsultation skal det aftales med lægen/sekretæren. Der skal bookes tid.

Tidsbestilling og receptfornyelse

I tidsrummet man-fre 9.15-12 modtager sekretariatet tidsbestillinger og receptfornyelser samt oplyser resultatet af rutineprøver og undersøgelser.
Tidsbestilling og receptfornyelse kan også imødekommes via hjemmesiden. Receptfornyelse kan også foregå på app.

Kommunikation via hjemmesiden

Under menupunktet "Kontakt klinikken" kan du bestille tid, forny recepter, modtage prøvesvar og skrive korte spørgsmål til lægen. Det er også her du kan læse beskeder fra lægen. Klik på menupunktet og opret dig som bruger. Husk at "aktivere" dig selv som bruger ved at skrive til os med det samme !

Har man smart phone/Iphone kan man med fordel benytte gratis apps:
Anbefaler fx
Min Læge
Medicinkortet
(anvendes app'en nøglekortet kan man integrere med begge ovenstående)